ZAŁATW SPRAWĘ PRZEZ INTERNET
Aby skorzystać z elektronicznej skrzynki podawczej należy:
1.
Założyć konto na platformie
EPUAP (założenie konta na platformie ePUAP
jest bezpłatne
).
2.
Przekazanie dokumentu elektronicznego następuje poprzez wypełnienie i wysłanie
formularza wraz z ewentualnymi załącznikami.
3.
Dokumenty należy podpisać bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym
kwalifikowanym certyfikatem lub profilem zaufanym, który można uzyskać
bezpłatnie wysyłając wniosek na platformie EPUAP i potwierdzając go w
punkcie potwierdzającym ten profil (np. Urzędy Wojewódzkie, Urzędy Skarbowe).
Akceptujemy
następujące formaty załączników:
- .doc, .rtf
- .xls dla MS Excel
- .txt dokument tekstowy
- .bmp, .gif, .tif, .jpg - pliki graficzne
- .zip pliki skompresowane w formacie ZIP
- .rar pliki skompresowane w formacie RAR
Wielkość wszystkich załączników
dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może
przekroczyć
3 MB
.
4. Dokumenty zawierające złośliwe
oprogramowanie będą automatycznie odrzucane.
|