23.12.2019 r.
28.11.2019 r.
Konkurs wyboru ofert na świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie Gminy Mielec w 2020 roku
28 grudnia 2018 r.
03 grudnia 2018 r.
OGŁOSZENIE
Konkurs wyboru ofert na świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie Gminy Mielec
28 grudnia 2017 r.
01 grudnia 2017 r.
OGŁOSZENIE
Konkurs wyboru
ofert na świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług
opiekuńczych z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób
z zaburzeniami psychicznymi oraz specjalistycznych usług opiekuńczych
dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie Gminy Mielec
29 grudnia 2016 r.
05 grudnia 2016 r.
OGŁOSZENIE
Konkurs wyboru
ofert na świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług
opiekuńczych z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób
z zaburzeniami psychicznymi oraz specjalistycznych usług opiekuńczych
dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie Gminy Mielec
20 maja 2016 r.
Informacja
o wynikach przeprowadzonego naboru na wolne stanowisko
w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Mielcu
na stanowisko referenta ds. świadczenia
wychowawczego
(Program Rodzina 500+)
Uprzejmie
informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko
referenta
ds. świadczenia wychowawczego (Program Rodzina 500+)
w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Mielcu, została wybrana
Pani Joanna Kapała zamieszkała Wola Mielecka.
Uzasadnienie
dokonanego wyboru:
W
wyniku przeprowadzonego postępowania rekrutacyjnego wyłoniono
osobę, która spełniła wszystkie wymagania i osiągnęła
pozytywny wynik z testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej.
/-/ Zofia Błach
...................................
/Kierownik GOPS w Mielcu/
11 maja 2016 r.
Lista kandydatów spełniających
wymagania formalne
na stanowisko referenta ds. świadczenia
wychowawczego (program Rodzina 500+)
Informuję, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
Lp. Imię i nazwisko Miejsce zamieszkania
1) Joanna Kapała Wola Mielecka
Test kwalifikacyjny odbędzie się w dniu 20 maja 2016 r. o godz. 10.00 w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Mielcu, ul. Głowackiego 5, pokój nr 2.
Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w dniu 20 maja 2016 r. o godz. 10.40 w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Mielcu, ul. Głowackiego 5, pokój nr 2.
/-/ Mirosław Jaworski
...................................
/podpis Przewodniczącego
Komisji Rekrutacyjnej/
22 kwietnia 2016 r.
Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mielcu ogłasza konkurs na
wolne stanowisko urzędnicze – referenta ds. świadczenia
wychowawczego (program Rodzina 500+) w Gminnym Ośrodku Pomocy
Społecznej w Mielcu, w wymiarze pełnego etatu.
I.
Wymagania niezbędne:
1.
Obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz
korzystania z pełni praw publicznych.
2.
Wykształcenie wyższe.
3.
Minimum roczny staż pracy w administracji publicznej.
4.
Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej określonym
stanowisku, w warunkach pracy określonych w
punkcie
IV
niniejszego ogłoszenia o naborze.
5.
Nieposzlakowana opinia.
II.
Wymagania dodatkowe:
1.
Referencje z poprzednich miejsc pracy.
2.
Doświadczenie zawodowe dotyczące pracy w administracji publicznej,
w tym samorządowej, znajomość niżej wymienionych przepisów
prawa:
1)
ustawy z dnia 11 lutego 2016 roku o pomocy państwa w wychowywaniu
dzieci i aktów wykonawczych do tej ustawy tj.:
a) rozporządzenia
Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 18 lutego 2016
r. w sprawie sposobu i trybu postępowania w sprawach o świadczenie
wychowawcze,
b)
rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia
18 lutego 2016 r. w sprawie sprawozdań rzeczowo-finansowych z
wykonywania zadań z zakresu świadczenia wychowawczego,
2)
ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych,
3)
ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania
administracyjnego,
4)
ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
5)
ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
6)
ustawy z dnia 27 sierpnia 2008 r. o pracownikach samorządowych.
3.
Umiejętność pracy na komputerze i obsługi urządzeń biurowych.
4.
Dyspozycyjność, kreatywność, odpowiedzialność, aktywność,
samodzielność, zmysł organizacyjny, umiejętność pracy pod
presją czasu, odporność na stres.
III.
Zadania wykonywane na stanowisku ds. świadczeń wychowawczych.
1.
Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie ustalenia prawa
do świadczenia wychowawczego, w tym m.in.:
1)
przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz korekt wniosków o
ustalenie prawa do świadczenia wychowawczego,
2)
wzywanie do uzupełnienia ww. wniosków zawierających braki
formalne,
3)
przygotowywanie projektów decyzji w sprawie ustalenia prawa do
świadczenia wychowawczego, decyzji zmieniających, decyzji
dotyczących zwrotu nienależnie pobranego świadczenia,
4)
współpraca z Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Mielcu w
zakresie dotyczącym m.in. przeprowadzania wywiadu środowiskowego.
2.
Prowadzenie ewidencji wydanych decyzji do celów rozliczeniowych.
3.
Przygotowywanie list wypłat świadczeń wychowawczych.
4.
Sporządzanie informacji o potrzebach w zakresie środków
finansowych na realizację wypłat świadczenia wychowawczego.
5.
Sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych z zakresu realizacji
wypłat świadczenia wychowawczego.
6.
Prowadzenie postępowania windykacyjnego dotyczącego nienależnie
pobranych świadczeń wychowawczych.
7.
Współpraca z Podkarpackim Urzędem Wojewódzkim w Rzeszowie,
Urzędem Skarbowym, Powiatowym Urzędem Pracy i innymi instytucjami w
toku realizacji powierzonych zadań.
8.
Wydawanie zaświadczeń i potwierdzeń o wypłaconych świadczeniach
wychowawczych.
9.
Przygotowywanie ogłoszeń, informacji i innych dokumentów
dotyczących powierzonych zadań.
IV.
Warunki pracy na stanowisku pracy
:
Praca
biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy. Stanowisko pracy
zlokalizowane w budynku Urzędu Gminy w Mielcu. Stanowisko pracy
związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń
biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku.
Stanowisko zorganizowane jest zgodnie z rozporządzeniem Ministra
Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie
bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w
monitory ekranowe.
V.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik
zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy
Społecznej w Mielcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji
zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
wynosi mniej niż 6%.
VI.
Wymagane dokumenty
:
1.
Życiorys (CV) z opisem dotychczasowej pracy zawodowej.
2.
List motywacyjny.
3.
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
4.
Kopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane
wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
5. Kopie
świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających doświadczenie
zawodowe.
6.
Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
7.
Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe.
8.
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia
1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z
późn. zm.).
VII.
Dokumenty dodatkowe
:
1.
Referencje z poprzednich miejsc pracy. Wymagane dokumenty należy
złożyć osobiście w budynku Urzędu Gminy w Mielcu, w Gminnym
Ośrodku Pomocy Społecznej (pokój nr 1) lub pocztą na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mielcu, ul Głowackiego 5,
39-300 Mielec w zamkniętej kopercie opatrzonej dopiskiem: nabór na
stanowisko Referenta ds. świadczenia wychowawczego (program Rodzina
500+) w terminie do dnia 10 maja 2016 r. do godz. 15
00
.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie
nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie
umieszczona na stronie internetowej BIP GOPS w Mielcu